سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی کیف پول اکسودوس

کیف پول اکسودوس  یکی از کیف پول های معروف بین کاربران ارزهای دیجیتال و نسبتا کارآمد می باشد و آمار دانلود بالایی در اپل استور و گوگل پلی را دارد . این کیف پول توسط JP Richardson و Daniel Castagnoli ساخته شده و از 95 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می کند، نظیر بیت کوین ، اتریوم ، ریپل ، لایت کوین ، دش کوین ، استلار و ….. قابلیت دیگر کیف پول اکسدوس این است که می توانید ارزهای دیجیتال خود را به آسانی به یکدیگر تبدیل کنید.

کیف پول اکسودوس، کدام کوین ها را پشتیبانی می کند؟

کوین هایی که توسط کیف پول اکسودوس پشتیبانی می شوند عبارتند از: بیت کوین، بیت کوین کش، بیت کوین گلد (BTG)، اتریوم، اتریوم کلاسیک، میکر (maker)، سیویک (Civic)، بیسیک اتنشن توکن (BAT)، دش، لایت کوین، دیکرد (DCR)، دیجی بایت (DGB)، ایگلس (EDG)، ایاس مین‌نیت (EOS)، جنسیس ویژن (GVT)، جنوسیس (GNO)، گولم (GNT)، لوپرینگ (LRC)، نئو، اومیسگو (OMG)، کوانتم (QTUM)، ریپل، سالت، استورج (STORJ)، ترون، ترو یو‌اس‌دی، زی کش، تتر، وی‌تراست، اراگون (ANT) و غیره.

مزایای کیف پول اکسودوس

  • اولین مزیت کیف پول اکسودوس این است که میتوانید به راحتی از این کیف پول استفاده کنید و دلیل آن این است که تیم کیف پول اکسودوس سخت روی طراحی آن کار کرده است. رابط کاربری آن بسیار عالی است و دارای ویژگی‌هایی می‌باشد که کاربران گیج نخواهند شد. این ویژگی ‌ها شامل دریافت و ارسال برای هر ارز، نمایش کامل مقدار دارایی، ویژگی تبادل و مبادله و گزینه‌های پشتیبان‌گیری و بازیابی است.
  • یکی دیگر از مزیت ها این است که دارای ویژگی انجام مبادلات در درون شبکه می باشد و برای معامله کنندگان غیرحرفه‌ای که مایل به خرید ارزهای دیجیتال مختلف هستند، عالی است. افراد مبتدی در زمینه ارزهای رمزنگاری ممکن است از میزان کارمزدی که باید برای انجام تراکنش به شبکه بپردازند، اطمینان نداشته نباشند، Exodus این کار را برای آنها انجام می‌دهد.
  • کیف پول Exodus کیف پولی است یک کیف پول امن ارز رمزنگاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. شاید به اندازه کیف پول‌های سخت‌افزاری امن نباشد، ولی نسبت به کیف‌پول‌های آنلاین امن است.
  • در اخر کیف پول Exodus هم نسخه دسکتاپی دارد و هم نسخه اپلیکیشن موبایلی، این نسخه‌ها کار را برای مبادله کنندگان ارزهای دیجیتال آسان کرده است.

منبع: سودپلاس